دنبال جایگزین کاسیاس!
تاريخ : یک شنبه 7 دی 1393برچسب:, | 13:41 | نویسنده : امیر محمد سپهری
1419729098_307403_1419729202_noticia_grande

رئال مادرید امسال به خرید بازیکنان آینده دار روی آورده است. پس از پرداخت 3.9 میلیون یورو پس از خرید مارکو آسنسیو، هافبک مایورکا خبر می رسد که کهکشانی ها مذاکرات را با کارلوس آباد هرناندز تروخیو ، دروازه بان تنه ریف آغاز کرده است. رئال به این دروازه بان 19 ساله و 193 سانتی متری به عنوان جانشین کاسیاس نگاه می کند و او را از نظر فنی و بدنی با کورتوا قابل مقایسه می داند.
قرارداد آباد با تنه ریف تا سال 2016 اعتبار دارد و رقم فسخ قراردادسه میلیون یوروست. تنه ریف که پیشنهادات دیگری از لیگهای انگلیس دارد تلاش می کند تا قرارداد این بازیکن جوان را تمدید کند.
رئال به دنبال جانشینی برای کاسیاس 33 ساله می گردد. ناواس با 28 سال سن زمانی که قرارداد کاسیاس به پایان برسد، 31 ساله خواهد بود و به همین خاطر خرید یک دروازه بان جوان با فکر آینده ضروری به نظر می رسد.

دروازه بان های آکادمی: از لوکا زیدان تا موها راموس واده
رئال البته در کنار جستجو برای استعدادهای جوان، محصولات آکادمی را هم زیر نظر داردکورو هاریو، اولین نامی است که مطرح می شود. رهبر تیم دوم جوانان رئال یکی از آینده دار ترین دروازه بان های آکادمی رئال است. از سویی در مورد لوکا زیدان هم حرفهای زیادی زده می شود. دلارد، دروازه بان تیمهای پایه رئال می گوید:” لوکا آینده دار ترین زیدان در والدبباس است.”
در تیم سوم جوانان رئال می توان به خاویر بلمان ، پسر خوزه فرانسیسکو بلمان، دروازه بان سابق مالاگا، ساراگوسا، وایادولید و هرکولس اشاره داشت. لوکاس کانیزارس، پسطر اسطوره دیگر فوتبال اسپانیا نیز اکنون در تیم نونهالان رئال توپ می زند.
البته رئال در این سالها دروازه بان های جوان دیگری را هم به خدمت گرفته است : برایان خائن از کادیز، انریک سانچز از بورخاسوت و تونی فویدیس از کاتالونیا. رئال برای خرید وی توانست که بارسا و اسپانیول را شکست بدهد. در فصل 15-2014 نیز موها راموس واده به تیم نوجوانان رئال ملحق شده است.

استعدادهای آکادمی رئال مادرید :
لوکا زیدان، تیم زیر 17 سال
پسر دوم زیدان (س از انزو) در سطحی بالاتر از سن خودش بازی می کند و حتی توسط ژان کلود جوتینی به تیم زیر 17 سال فرانسه فراخوانده شده است.
کارو هاریو، بهترین بازیکن جام باشگاه های جهان
فصل گذشته جام باشگاه های جهان را در زیر 17 سال برد و به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شد. ملی پوش زیر 17 سال است و پنج سال دیگر با رئال قرارداد دارد.
برایان خائن، 190 سانتی متر و 16 سال سن
پس از درشش در آکادمی سویا، رئال مادرید به سراغ خرید وی رفت. این دروازه بان بلند قامت و 190 سانتی متری یک برج مستحکم درون دروازه رئال است.
موها راموس واده، او هم تنه ریفی است
این دروازه بان 14 ساله و 184 سانتی متری در تنه ریف رشد کرده است و امسال توسط سیکستو آلفونسو، کاشف خسه رودریگز به رئال آورده شد.

محو شدن دروازه بان های آکادمی رئال از والدبباس
رئال مادرید در سالهای اخیر یکی از تغذیه کنندگان تیمهای زیر 19 سال و زیر 21 سال اسپانیا در زمینه دروازه بان بوده است. آدان، مخیاس و پاچکو برخی از دروازه بان های رئال بودند که به تیم ملی اسپانیا رسیدند اما شرایط کمی فرق کرده است.
هر دو دروازه بان فعلی کاستیا سنشان از تیم امید اسپانیا گذشته است. یانیز و یاکوب، 23 ساله هستند و آلفونسو هرروی 20 ساله جایی در ترکیب اصلی ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: